BRIOstartup

Snel en efficiënt dossierbeheer

  • U hoeft een klant of betrokkene slechts één keer in te geven. Daarna kan u deze persoon verschillende rollen geven (vb. bestuurder, begunstigde,…), zonder dat u deze opnieuw moet invoeren. U vermijdt dus dubbele ingave en verkleint de kans op fouten!
  • Gedaan met het verspringen van scherm naar scherm om uw contracten, schadegevallen en andere klantengegevens te raadplegen. Dankzij het scherm 'Overzicht verzekeringsnemer' vindt u nu alle informatie over uw klant op één enkel scherm! Elke gebruiker kan zijn scherm 'Overzicht verzekeringsnemer' bovendien personaliseren.
  • U kan de identiteitskaart van uw klanten of betrokkenen inlezen en alle gegevens worden rechtstreeks ingeladen in uw beheerpakket, foto inclusief. 
  • U kan de relaties tussen verschillende betrokkenen (familie, bedrijven, enz.) beheren en kan ze ook onderling groeperen.
  • Een klant belt u voor een inlichting? Geen nood! U hoeft de sessie waarin u aan het werken bent niet te sluiten. U kan simpelweg zijn dossier openen in een tweede sessie.