"Dankzij MyBroker kunnen mijn klanten hun dossiers raadplegen waar en wanneer ze maar willen. Ik ben 24u per dag bereikbaar."

Miniatuurvoorbeeld
Laurent Desseille

"Ik ben van mening dat de makelaar alle mogelijke contactmiddelen ter beschikking moet stellen van zijn klanten. Het spreekt daarom vanzelf dat in mijn kantoor de webstrategie is toegevoegd aan de traditionele contactvormen: face-to-face, briefwisseling, fax en telefoon. Het is de klant die beslist hoe, waar en wanneer hij zijn makelaar wil contacteren. Het internet beantwoordt aan zijn noden. Dankzij het internet ben ik de klok rond beschikbaar." 

"Voor mij maakt deze dienst integraal deel uit van mijn globale strategie. Ik stel hem aan mijn klanten voor als een oplossing waarmee ze waar of wanneer dan ook toegang kunnen hebben tot hun verzekeringsdossiers. Ze hoeven hun papieren dossiers, die overigens vaak ongestructureerd zijn, niet meer mee te slepen. Ze kunnen ze gewoon in de vuilnisbak gooien. Dankzij MyBroker kunnen ze hun dossiers raadplegen waar en wanneer ze dat willen." 

"Al mijn particuliere klanten van wie ik het e-mailadres heb, kunnen toegang krijgen tot hun volledige dossier. Dat is ongeveer 60% van heel mijn gegevensbank. Ze kunnen ook hun schadedossiers raadplegen en de agenda opvolgen van alle ondernomen acties." 

Wil u ook 24u per dag bereikbaar zijn voor uw klanten? Bied hen dan vandaag nog online toegang tot hun dossiers met MyBroker.