"Ook wij willen onze klanten de mogelijkheid bieden om snel online de nodige informatie te kunnen raadplegen"

Miniatuurvoorbeeld
Yves Rossignol

"Je moet mee zijn en kunnen concurreren met de banken. Mensen werken nu eenmaal overdag en als ze ’s avonds thuiskomen, willen ze je onmiddellijk kunnen bereiken", vertelt hij. "Dankzij MyBroker kunnen klanten 24 uur per dag hun makelaar eenvoudig een bericht sturen dat rechtstreeks in BRIO belandt. Iedereen gaat voor alles eerst een kijkje nemen op het internet en de maatschappij evolueert hierin verder. Ook wij willen onze klanten de mogelijkheid bieden om snel online de nodige informatie te kunnen raadplegen." 

MyBroker op punt stellen was eenvoudig, maar de eerste versie was volgens hem niet echt overzichtelijk; er waren te weinig kleurschakeringen. Maar omdat Yves van meet af aan in de toekomst en de mogelijkheden van MyBroker geloofde, was hij een van de vroege gebruikers. 

"Iemand moest het voortouw nemen, ook al stond het project nog in zijn kinderschoenen. De huidige versie daarentegen is een hele vooruitgang. Ik heb echt àlle mogelijkheden zoals schadegevallen, formulieren en verbonden documenten geactiveerd", aldus Yves. Hij merkt ook op dat het uiterst handig is dat je via één e-mailadres toegang kan verkrijgen tot meerdere dossiers. 

Wilt u ook uw klanten de mogelijkheid bieden om snel online de nodige informatie te vinden? Bied hun dan vandaag nog MyBroker aan!